I love vampires!!!

حماسه دارن شان (به انگلیسی: The Saga of Darren Shan) نام مجموعه داستان ۱۲ جلدی از دارن اشاگنسی (معروف به دارن شان) میباشد. این سری داستان درباره یک پسر عادی بوده که در اثر سرنوشت توسط یک خون آشام به نام آقای کرسپلی تبدیل به دستیار خون آشام میشود و در نهایت کشته میشود.
مجموعه حماسه دارن شان شامل ۱۲ جلد میباشد و همانطور که خودش گفته قصه اش در واقع ، شرح یک کابوس است ، یک کابوس دنباله دار ! و از ۴سه گانه تشکیل شدهاست . در مجموعه اول کتابهای : سیرک عجایب ، دستیاریک شبح و دخمهٔ خونین را میخوانید . در مجموعه دوم کتابهای :کوهستان اشباح ، آزمونهای مرگ و شاهزاده اشباح را میخوانید . در مجموعه سوم کتابهای : شکارچیان غروب ، همدستان شب و قاتلان سهر را میخوانید . و در مجموعه چهارم کتابهای : دریاچه ارواح ، ارباب سایهها و پسران سرنوشت را میخوانید . البته این کتابها در جلدهای جداگانه (با جلد سیاه) هم چاپ شدهاند .
این رمان در مورد پسری به نام دارن شان است که زندگی معمولی دارد اما طی اتفاقاتی که برایش میافتد به سیرک عجایب میرود با آقای کرپسلی ـ وور هورسن ـ آشنا میشود و عنکبوت او را میدزدد ولی وقتی عنکبوت بهترین دوستش را نیش میزند ، مجبور میشود برای نجات دوستش ، هم آن عنکبوت و هم زندگی انسانی خودش را به آقای کرپسلی بدهد و عضویت در قبیله اشباح را بپذیرد ، اما داستان به همبنجا ختم نمیشود و او با ـ شبح شدن ـ مشکلات تازهای پیدا میکند و مجبور به ترک خانه و خانواده اش میشود ، بنابراین همرا آقای کرپسلی روانه کوهستان اشباح میشود وبعد برای لیاقت برای شبح شدن آزمونهای مرگ را در کوهستان شبح پشت سر میگذارد و در جلد آخر با استیو میجنگد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:,| 14:43|niloo.va|

Evelyn